Sonntag, 9. Dezember 2012

Advento Privato

Yesterday was the most beautiful, sunny day, with all the snow still there, very cold and just so, so pretty. I went to a very special little christmas market, organised by some friends of friends of friends (you get the idea) in a small community garden. They only open this market every two year for one weekend and since I went last time I was looking forward to today so much. Let me give you a little tour and let the pictures do the talking:
















Wishing you all a lovely second of Advent!

Kommentare:

  1. Wow, what a unique Christmas market! Just today I went to the "normal" one in the city nearby and somehow was not impressed at all, it's the same thing every year. This look so much more creative.

    Hugs,
    B.

    AntwortenLöschen
  2. Das ist ja ganz schön zugeschneit, sodass die Weihnachtskugeln eine Verkleidung benötigen ;-)

    Viele vorweihnachtliche Grüße,
    papillionis

    AntwortenLöschen
  3. so ein außergewöhnliches märktlein hab ich noch nie gesehen :)
    alles liebe. maria

    AntwortenLöschen
  4. Liebe Gesche, vielen vielen Dank. Das war aber eine Überraschung. Die Karte ist wunderschön. Ich freue mich auch sehr Dich kennen lernen zu dürfen. Es ist noch nicht ein Jahr das ich angefangen hatte zu bloggen und schon fühle ich mich aufgenommen und habe ein kleines Gefühl von Dazugehörigkeit. Es ist ein schönes Gefühl. Alles Liebe für Dich und Deine Familie. Grüße,
    Marta

    AntwortenLöschen